بد حجابی بازیگران زن ایرانی که تا کی و تا چه حد ادامـه دارد!!!؟

جدیدا بد حجابی بـه نوعی فستیوال و مسابقه به منظور حیـا زدایی از الگوی زن ایرانی و هنرمندان سینما و تلویزیون تبدیل شده است.

چرا حجاب بازیگران درون پشت دوربین با جاهای دیگر متفاوت است؟

آیـا وزارت ارشاد مـیتواند به منظور این بدحجابی کاری د؟

چرا هیچ حرفی نمـی زند؟

رفتار و حجاب بازیگران چقدر بر روی افراد دیگر تاثیر دارد؟

آیـا حجاب موجب مـیشود کـه بازیگران خود را بزرگ و مدرن نشان دهند؟

چرا شباهت بین بازیگران زن ایرانی اسلامـی و بازیگران هالیوودی روز بـه روز زیـادتر مـی شود؟

چرا؟…. و هزار که تا چرای دیگر…

بازیگران ایرانی بخصوص بازیگران زن ایرانی رفته رفته حجاب اسلامـی خود را به فراموشی مـیسپارند و قیـافه ای هالیوودی و اروپایی بـه خود مـیگیرند.

جای سوال هست که چرا وزارت ارشاد با کارایی کـه دارد و در بیشتر موارد موجب از بین رفتن فساد و فحشا مـیشود، ع های بازیگران فاسد ایران در این مورد کاری انجام نمـیدهد؟

.

عهای زیر را ببینید! اینـها خانم های بازیگر مملکت اسلامـی هستند؟

عهایی کاملا عمومـی کـه خودشان انتشار دادند و یـا درون مکانـهای عمومـی با این ظاهر و پوشش حاضر شده اند…

حجاب بازیگران ایرانی در چه سطحی حتما باشد؟ چرا هیچ تکلیف این موضوع را روشن نمـی کند؟

.

بازیگران ایرانی بدانند کـه کشف حجاب و رعایت ن حجاب نـه تنـها چهره آنـها را درون سینما خدشـه دار مـی کند بلکه موجب مـی شود چهره واقعی حجاب ایرانی اسلامـی از پرده سینما بـه کلی پاک شده و سینمای ایران تبدیل بـه سینما های اروپایی و غربی ازجمله هالیوود شود.

تاثیر بی حیـایی اروپا بر ایران برگرفته از ها و بشقاب هایی هست که بر سقف اکثر خانـه ها وجود دارد و البته نباید از نقش کاملا موثر شبکه خانمان سوز تلگرام درون این زمـینـه، فراموش کرد. ع های بازیگران فاسد ایران شاید مردم به منظور جمع آوری این ها اعتراض کنند و بگویند کـه جهان درون حال انتقال بـه مدرن شدن هست و ما از این بـه اصطلاح مدرن شدن عقب خواهیم ماند. ع های بازیگران فاسد ایران نـه اینطور نیست، بـه گفته رهبر معظم انقلاب حتما بصیرت خود را افزایش دهیم. همـه ما مـیدانیم کـه رهبر انقلاب آن چیزی را کـه صلاح مردم ایران هست طلب مـیکنند؛ بعد بهتر هست که با همکاری و جمع آوری ها بـه این امر کمک کنیم و به جای شبکه صهیونیستی تلگرام، درصورت نیـاز از شبکه سروش کـه کاملا ایرانی هست استفاده کنیم.

در زیر تصاویر و فیلم هایی از بد حجابی بازیگران زن ایرانی قرار داده شده هست تا شما عزیزان با دیدن این تصاویر درک کنید کـه چقدر بازیگران ایرانی از کلمـه “حجاب اسلامـی” دور هستند. و در انتهای مطلب هم چند خبر کوتاه اما بسیـار تاثیرگذار…

۱- تصاویر

جالب این جاست کـه فقط با یک جستجوی ساده اینترنتی مـی‌توان زننده ترین و بی حجاب ترین عکسهای بازیگرانی کـه حتی بیشتر از چند پلان بی اهمـیت بازی نکرده اند را ملاحظه کرد این عکسها بـه رغم برخی ادعاها کـه بیشتر جنبه لاپوشانی دارد آنـها را نوعی سرقت و یـا منتشر شدن عکسهای خصوصی این افراد اعلام مـی‌کنند درون حالی کـه اغلب قریب بـه اتفاق آنـها آتلیـه ای هست . این موضوع کـه سوژه این عکسها بـه خوبی از عواقب، نیـات و علت گرفتن چنان عکسهایی آگاهی داشته و دارند امری غیر قابل انکار است؛ چرا کـه اینگونـه عکسها جز بـه نیت منتشر شدن و یـا اصطلاحا پوستر سازی دلیل و علت دیگری ندارند.

بنابراین هرگونـه انکار یـا تجاهل این زنان بازیگر درون باب سرقت و دزدیده شدن عکسهایشان امری غیر واقعی و کاملا کذب است از طرف دیگر حتی یک کودک خردسال نیز مـی‌تواند متوجه تفاوت فاحش و غیر قابل توجیـه نوع حجاب زنان بازیگر درون تلویزیون،سینما و برنامـه‌های دیگر بشود و این سوال درون ذهنش مطرح شود کـه چه تفاوتی بین این بخشـهای فرهنگی و هنری کـه همگی حتما تابع قوانین کشورمان باشند وجود دارد؟ و یـا اینکه مگر با تغییر مدیوم تلویزیون، سینما و یـا جشنواره‌های برگزار شده درون کشورمان قانون هم تغییر مـی‌کند؟ چگونـه مـی‌خواهیم این تعارض و تناقض غیر منطقی و قانونی را به منظور پرسشگران کنجکاو پاسخ بدهیم؟

در کل با توجه بـه این نکته کـه امروز مسلم و بدیـهی هست ترویج بد‌حجابی از جمله ابزارهای جدی دشمن درون مقوله‌ی جنگ نرم هست و از آنجایی کـه مبنای نظام ما دینی هست و نظام اسلامـی بر دین مردم استوار است، دشمنان ما بـه دنبال این هستند کـه با ترویج بد‌حجابی و مفاسد اخلاقی و اجتماعی پایـه‌ی نظام را سست کنند و از بین ببرند و هدف نـهایی آن‌ها این هست که حکومت اسلامـی درون بین مردم پشتوانـه‌‌ی دینی نداشته باشد

پس حتما تا دیر نشده بـه مشکلات فرهنگی ریشـه ای تر نگاه کرد و از موضع گرفتن برخی جریـانات نـهراسید.

پدیده دیگری کـه در کنار این موضوع دیده مـی شود بی تفاوتی نسبت بـه کشف حجاب بازیگران درون فستیوال های بین المللی هست که هر دلش بخواهد بـه سادگی مـی تواند تصاویر خود را با افتخار درون فضای اینترنت منتشر کند و در واقع بازیگران مختارند با زننده ترین لباس ها درون چنین مراسم هایی حاضر شوند و با برهنگی و پوشیدن لباس‌های نیمـه عریـان درون جشنواره‌های خارجی و عگرفتن‌های مداومشان در آغوش مردان اجنبی و نامحرم بـه بهانـه آزادی و یـا ادعاهای فمنیستی درباره زنان، هیچ را جلوی کار خود نبینند.

همـین امر کار را بـه جایی رساند کـه خبر پیگیری حجاب بازیگران سینما درون خارج از کشور از طریق اینترپل منتشر شود اما همـین خبر هم با گستاخی بسیـاری از سینما گران درون فضای اجتماعی نوعی عقب ماندگی فرهنگی درون مـیان مسئولین فرهنگی تعبیر شد!

ادامـه دار شدن این روند انتقادات فراوانی درون پی داشت اما بـه نظر مـی رسد: با بی تفاوتی مسئولین فرهنگی کشور نسبت بـه این موضوع هنوز این وضعیت درون سایت های مربوط بـه تصاویر بازیگران ادامـه دارد و این افراد با صرف هزینـه های هنگفت تلاش مـی کنند که تا خود را درون این مسابقه بی عفتی از دیگر همقطار های خود دور نبینند.

۲- فیلم ها

* دانلود مـیبسیـار زیبای حجاب با بازیگران بی حجاب  – ۴ مگابایت

*   دانلود پوشش های زننده درون جشن حافظ – ۴.۵ مگابایت

و دیدن این کلیپ کوتاه ۹ مگابایتی را اصلا از دست ندهید:

*    مدیونین فکر کنین من غرب زده و هالیوود پرستم، بلکه من یک مسلمان، با حجاب اسلامـی هستم!!؟؟

۳- پیـام ها

بخشی از پیـام منتشر شده درون مورد بدحجابی بازیگران، درون پایگاه خبری تحلیلی مـیانا :

مقام معظم رهبری بارها و بارها از مسئولان فرهنگی مطالبه های جدی درون خصوص مسئله فرهنگ داشته اند کـه متاسفانـه مسئولان فرهنگی کمتر توجهی بـه مطالبات رهبری داشته اند و با سیـاسی کاری و غفلت، مسئله مـهم فرهنگ را بـه دست فراموشی سپرده اند.

در سال های اخیر کـه از سوی مقام معظم رهبری، توجه بـه فرهنگ و تهاجم فرهنگی بارها گوشزد شده است، اینگونـه اقدامات ضد فرهنگی و برگزاری چنین مراسم هایی کـه ابتذال و بی حیـایی را بـه نمایش عموم مـی گذارند و عملا بـه فرهنگ ایرانی و اسلامـی توهین مـی کنند جای تاسف فراوان هست .

تصاویری کـه از این برنامـه ها درون رسانـه ها منتشر شده هست گویـای اوج ابتذال و بی حیـایی و بی فرهنگی برخی از حاضرین را بـه نمایش مـی گذارد کـه مشاهده مـی نمائید. (http://miana.ir/?p=6576)

متاسفانـه درون سالهای اخیر،انعکاس تصاویری مشابه از رسانـه های جمعی، نـه تنـها درون راستای آموزش حیـا و تقویت آن تلاش محسوس و قابل ذکری نداشته اند کـه بعضا آب درون آسیـاب دشمن ریخته و ناخواسته اما خالصانـه درون جهت رسیدن بـه هدف آنان تلاش کرده اند.

وضعیت نابهنجار حجاب بـه خصوص درون مـیان هنرمندان جامعه  که نماد فرهنگ یک کشور هست و آن هم  در کشوری کـه ام‌القری جهان اسلام هست واقعا دردآور و نگران‌کننده هست و این فکر را تداعی مـی کند کـه در پشت این سناریوی تلخ واقعیتی تلخ تر نـهفته هست و که تا ناکجا جامعه و خانواده و نسل جوان و غیر جوان را تهدید مـی‌کند.

و هراز نیوز این چنین مـی گوید:

قابل ذکر هست که این بداخلاقی های زنان سینمای ایران درون سایـه غفلت و اهمال مسئولان فرهنگی جامعه بـه وجود آمده هست و همچنین گفتنی هست پیش از این بازیگرانی چون فاطمعه معتمد آریـا، گلشیفته فراهانی و مـینا لاکانی از کشور خارج شدند و حجابشان را بـه طور علنی کنار گذاشتند.
به نظر مـی رسد انتقادات و تاکیدات مراجع تقلید، علما، مسئولان و همچنین مردم درون خصوص مبارزه با این بداخلاقی های سینمای ایران کارساز نبوده و سینما با این روندی کـه در پیش گرفته هر روز بـه ورطه ابتذال نزدیک تر مـی شود.
در پایـان از مسئولان فرهنگی وزارت ارشاد و دیگر مسئولان مرتبط درخواست مـی شود کـه تا یـا تعیین یک راهبرد مشخص به منظور نظارت بر هنرپیشگان ایرانی، اجازه حضور ویـا پخش تصویر این افراد را درون صورت رعایت ن حجاب و پوشش اسلامـی، درون تلویزیون و همچنین درون مراسم های مختلف بگیرند کـه در نـهایت شاهد ترویج سینمای غیر اخلاقی درون کشور نباشیم.

منابع:

http://www.charch.ir/post/3072

http://shomanews.com/fa/news/23276

http://miana.ir/?p=6576

http://haraznews.com/108295

http://haraznews.com/108295

http://shohadayeiran.com/fa/news/65819

http://namnak.com/19395

http://aparat.com

http://www.rahafun.com

و متاسفانـه صدها منبع دیگر کـه با اندک توجهی بـه پایگاه های خبری درون مورد بد حجابی و بی حجابی بازیگران ایرانی، متوجه آنـها خواهیم شد!!!!!

مطالب مرتبط

]]>: ع های بازیگران فاسد ایران




[بد حجابی بازیگران زن ایرانی که تا کی و تا چه حد ادامـه دارد ... ع های بازیگران فاسد ایران]

نویسنده و منبع: لطیف | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 00:26:00 +0000